luni, 20 decembrie 2010

zambetul te face mai frumos...

La fel cum haina te poate schimba, la fel cum banul, anturajul, viciile, greutatile, viata, greselile te pot schimba, la fel si un zambet poate schimba mult in viata ta...am invatat sa zambesc cand eram mik...cred ca mamei mele i'am zambit prima data...dar am invatat ca pot zambi si pentru mine nu doar pentru ceilalti....sunt multe tipuri de zambete, zambetul banal de politete, zambetul de bucurie, zambetul de dezamagire care il afisezi doar sa nu pari penibl, dar deja esti, zambetul amical, zambetul de incurajare, si zambetul care te face sa radiezi, zambetul pebtru tine, care iti da putere....
Multa lume a zis ca atunci cand zambesti esti mai frumos, credeam ca o spune doar sa te faca sa fii vesel, dar uitandu'te in oglina observi ca tristetea te face sa pari batran, lipsit de nioma, dar cand zambesti apare acea stralucire in ochi, apare alt chip mai frumos, si acum dau dreptate acelor oameni care miai zis ca zambetul te face mai frumos, doar prin pozivitatea sa...poti spune ca esti tare cu adevarat cand ai atat de multe probleme si tu zambesti in intampinarea lor, sau cand ai senzatia aia de...doamne ce zi trista am...am o tristete inexplicabila, hai da sa o sterg din sufletul si viata mea ziua asta cu un zambet...
Nu ma pricep la vorbe mari, la epitete incarcate emotional, dar pot sa va sfatuiesc sa incercati sa zambiti...e mai bine nu?uite deja simti ca e altfel...hai mai incearca un zambet mai larg...mai din inima, acum te poti admira in oglinda...esti foarte frumos....
Degeaba ne machiem noi fetele daca luam atitudinea de bosumflate, parca nimic nu ne mai multumeste...degeaba se imbraca baietii de ramai cu gura cascata daca nu au zambetul pe buze cand se uita spre tine...toata munca e egala cu zero daca nu ai atitudine, si nu stii sa zambesti....zilnic trebuie sa te trezesti cu un zambet pe buze, bucuros ca existi, indiferent de problemme, ele vin si trec, noi le facem si pe astea, si sa adormim cu zambetul pe buze, cu gandul ca maine va fi mai bine...
Trebuie sa invatam o chestie zambet = fumusete...luam atitudine si ne facem sufletul fericit si frumos...
Va urez cat mai multe zambete si nu va indoiti ca zambetul vostru e minunat si va face minunati....in timp ce scriu aceste randuri, zambesc recunosc, e un zambet stupid, dar ma face sa ma simt bine, si sper sa se transmita starea...
Pana data viitoare din partea mea un zambet cald, larg din toata inima si sper sa intelegeti ca frumusetea e pe buzele voastre...
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte