luni, 6 decembrie 2010

fericirea este doar un cobai pe care experimentam

Mi se intampla des sa ma intreb ce este fericirea, am cautat diferite definitii despre fericire si despre secretele ei, fiecare are o teorie despre asta, dar nimeni nu stie sa se bucure cu adevarat de ceea ce are.Am multe intrebari pe acest subiect si nu stiu daca am sa primesc vreodata raspunsul....de exemplu de ce atunci cand avem tot si suntem fericiti tindem spre mai mult desi riscam sa pierdem tot?e ceva in noi care ne duce spre limita cealalta a fericirii: suferinta, melancolie...de felu meu nu imi place sa fiu suparata dar binenteles fiecare are cate o zi proasta in care se trezeste si desi totul in jur pare roz tu vezi mov, gri sau chiar negru.
Putine persoane pot zice ca sunt fericite, si aceste persoane sunt cele care se multumesc cu ce au, pentru ca sunt constiente ca ceea ce au este a lor. Si sincer ma bucur ca exista si persoane fericite si as fi si mai fericita daca as descoperi ceva care ii face pe oameni fericiti, un elixir ceva....pare o prostie dar imi place sa am in jurul meu oameni fericiti.
In conceptia mea, sa fii fericit inseamna sa nu iti pese de ce va fi peste o luna doua, e permis sa te gandesti la ziua de maine, pentru ca asa suntem noi conceputi dar sa nu ne gandim totusi asa de departe, ca sa fim fericiti trebuie sa fim atenti la semnele care ne indica ca poate fi mult mai rau, sa ne trezim zambind, sa gandim pozitiv, sa fim optimisti...
De fiecare data cand am o zi proasta ma ajuta mult ca macar o persoana de langa mine sa fie zambitoare, sa fie ...fericita, pentru ca e o stare ce se transmite.
Oricum tot ce stiu despre fericire e ca e o chestie atat de ...de...nu gasesc cuvantul...pot zice neechilibrata...pentru ca azi  esti fericit dar maine poti fi foarte dezamagit si deprimat si atunci iti pui intrebarea "de ce?" buna intrebare dar raspunsul e cat se poate de evident...noi singuri ne facem fericirea, modul in care gandim sau actionam in viata ne limiteaza fericirea.
Nu degeaba zic ca fericirea e un cobai, iar noi in incercarea de a fi zilnic fericiti experimentam dar gresim, trebuie sa asteptam sa treaca ziua proasta, dupa nori apare soare, zambeste si fii optimist ca maine poate fi mai rau....
Si uite asa m'am invartit pe subiectu asta da nam nici un raspuns...doar am tras niste concluzii...daca cineva are o idee sa ma lamureasca pe subiectu asta il rog sa o faca fara ezitare.

2 comentarii:

  1. Uimitor de luminata aceasta tipologie de intelepciune a ta. Bravo!
    Ai esenta in tine, asta e foarte bine.
    Ce mi se pare mie curios...este varsta:foarte frageda
    :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fageda?la aproape 22 de ani?as zice in floarea varstei...dar...is curioasa ce varsta ai tu de zici asa...ms de comentariu poop

    RăspundețiȘtergere

soapte