luni, 27 decembrie 2010

Prietenii raman prieteni. Cei care nu raman...inseamna ca n'au fost...

 Prietenie inseamna sa fii alaturi de prieteni nu atunci cand au dreptate, ci cand gresesc...
Am avut prieteni in drumul meu de pana acum, si mai am...si voi mai avea...dar golul din suflet ramane...caci nimic nu doare destul de tare ca rana provocata de un prieten care te dezamageste...am fost dezamagita de preietena mea...la randul meu am dezamagit prietenii...dar diferenta dintre noi e ca eu am pus suflet....am crezut in prietenie si speram sa fie la bine si rau...
Sunt multe lucruru de invatat despre prietenie, dar cred ca inveti cu adevarat dintr'o prietenie sfarsita....
Toti ne dorim sa avem prieteni, sa stim ca exista cineva care ne asculta, ne certa cand gresim, zambeste cand se uita in sufletul nostru, sau pur si simplu exista umarul de care avem nevoie in diferite situatii....
Se zice ca daca consideri prieten pe cineva in care nu ai aceiasi incredere ca in tine insuti, faci o mare greseala si nu cunosti valoarea adevaratei prietenii, dar ce faci cand nu ai incredere in tine...sau cand acorzi acea incredere si esti dezamagit?suferi!asta e riscul prieteniei...eu am simtit pe pielea mea...si e destul de dureros...oferi tot si primesti...nimic...sau ...
Partea rea e ca dupa foarte greu capeti incredere in alta prietenie...si poate acea prietenie mereita...la fel ca multe lucruri in viata si prietenia e dificila...si de neinteles...
Pe crucea pe care am ridicat'o personal celei mai bune prietene a mele...
O, fii in veci slavit
Amic adevarat,
Cand toti m'au palmuit
Tu...doar m'ai injurat!

Un comentariu:

  1. Sunt de acord cu tine ca prietenii care nu raman inseamna ca nu au fost..Din pacate avem multi astfel de prieteni, si putini "adevarati" si sinceri.
    Nu-i putem schimba pe prietenii nostrii, nici nu-i putem alege, se aleg singuri pe parcursul vietii. :)

    RăspundețiȘtergere

soapte