sâmbătă, 26 februarie 2011

ce este de fapt iubirea?


De multe ori aud in jurul meu cuvantul IUBIRE sau TE IUBESC...dar ce este cu adevarat aceasta?

Se zice ca iubirea are legatura cu inima...acolo se cuibareste si acolo ramane...deci astfel constat ca e un sentiment....un sentiment placut...nobil ce te face sa fii mai bun...


Mai are legatura si cu culorile...de obicei iubirea o intalnesc des asociata cu culoarea rosu...cu florile...deci de aici deduc ca e o chestie ce iti baga in sange romantismul....interesant...Cuvinte frumoase, declaratii si tot ce cuprinde intreaga fiinta mai bun este oferit...devii darnic...
Apoi aceasta te transforma intr'un copil...vezi totul prin ochii unui copil, totul are culoare si nu ai nici o grija, nu iti mai pasa de nimic...esti disperat dupa un alint...esti in continua cautare de atentie si afectiune, iar zambetul tau molipseste lume in jurul tau....


Se zice ca aceasta "iubire" despre care vorbesc atrage in plasa sa mereu doua persoane total diferite, doua caractere opuse...astfel ele reusesc sa se completeze si sa nu se plictiseasca una de cealalta...



Apoi avem numarul magic ca in fiecare basm...bine aici e vorba de 2...in basme predomina 3 sau 7...dar si in iubire poate aparea a treia persoana...si se pare ca atunci se complica...dar nu ma arunc pana acolo....fac o analiza a iubirii simple...desi se mai zice ca nu e niciodata simpla precum pare... 

 
Acum ca am facut asa o analiza tot in ceata sunt...trebuie sa iubesti sa vezi cum e...eu o vad roz...pentru ca aflu ca este un lucru bun...unii o vad ca pe un chin deoarece sufera din pricina ei, dar eu am alta parere...
IUBIREA O INTALNESTI DOAR O DATA IN VIATA, SI DACA NU STII SA O PRETUIESTI ATUNCI CAND O AI, ITI DAI INTREAGA VIATA PESTE CAP....

7 comentarii:

  1. muaaaama :|fara comentarii ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. sa inteleg ca nu iti place postarea mea?atunci de ce zici fara comentarii?

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place daia am ramas fara cuvinte :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos blog, si atat de .. roz! :D Eu nu cred ca mam gandit pana acum ce inseamna cu adevarat iubirea. Frumoasa postare. Chiar imi place. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. kittkidd bine ai venit p blogul meu...multumesc pt apreciere
    clara ms
    poop roz

    RăspundețiȘtergere

soapte