luni, 20 decembrie 2010

azi maine devine ieri

Azi e azi, dar maine va deveni ieri...de ce?pentru ca asta e cursul zilelor....dar azi vreau sa ma joc putin cu cuvintele, imi place cum un simplu cuvant poate lua trei forme...caci cuvantul e "zi"...ziua d azi a fost ieri maine, azi e o simpla azi, dar curand devine ieri, :)) e amuzant jocu asta inversat....
In loc sa ma gandesc cum timpul zboara, cum isi urmeaza cursul...si se scurg zilele in jurul meu si realizez ca am devenit dintr'o copila, o copila in corp matur...ma gandesc cum e de amuzant tot ce ne inconjoara....
De ce sa ne incarcam mintea cu tot felu de ganduri ce ne incretesc fruntea cand putem fi copii si sa radem de timp, de zilele care fug de noi...si iar intervine zambetul pe fata mea....am in minte cum fug zilele si eu dupa ele...stati nu ....stati....asteptati...:))
Sunt un copil...nu inteleg mare lucru din ce se petrece in jurul meu, nici nu vreau...eu imi vad de veselia mea...de jocurile mele...poate pare stupid, dar asta sunt...o mica copila in lumea ei roz...plina de fluturasi si ingerasi...a si catelusi si pisici...foarte important....animalele fac parte din mine, din copilaria mea vesnica ;))
Nu vreau sa ma intind la vorba mult, ca imi zice lumea destul ca vorbesc mult...dar cu zambetul pe buze va salut si va zic sa profitati de ziua asta de azi care ieri a fost maine si maine devie ieri, nu ar trebui sa ratati nici ziua de azi nici cea de maine sa zambiti si sa fiti copii...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte