sâmbătă, 18 decembrie 2010

vreau sa va molipsesc de zambete...

M'am saturat sa ma uit in jurul meu si sa vad oameni ocupati, oameni preocupati, oameni ingrijorati, oameni suparat, sau mai rau, dezamagiti....
Oameni buni vin sarbatorile, bucurati'va....de ce trebuie sa existe mereu ceva ce umbreste zambetele oamenilor celor din jur....ma simt asa neputincioasa....de ce nu pot oferi un zambet de pe buzele mele pe buzele celorlalti...de ce nu suntem toti optimisti?
Am ajuns sa cred ca oamenii sunt pesimisti si foarte pesimisti, oare numa eu sunt optimista? ce se intampla?vreau sa ajut...vreau sa va molipsesc de energie pozitiva, dar cum pot face asta?
Lumea e atat de concentrata la probleme incat nu vede rezolvarea lor, e atat de incruntata incat zambetul fortat ce'l vezi p fata lor devine oribil, inteleg ca e greu, dar putem face lucrurile mai usoare, gandind pozitiv, in jurul nostru lumea nu e cum vrea ea, e cum gandim noi, noi avem o mare putere asupra destinului nostru si a vietii noastre. Modul nostru de gandire si dorintele noastre ne influenteaza viata, sa dovedit stiintific ca oamenii care gandesc pozitiv se descurca mai bine si au lucruri bune in viata...
Vreau sa ajut lumea, vreau sa vad lumea zambind, sa o vad mai optimista, mai plina de entuziasm...va rog invatati sa fi'ti veseli sa puteti trece peste toate...nu mai dramatizati problemele...
Un zambet si un gand bun pentru voi....sper sa se molipseasca :)


Un comentariu:

  1. pana la urma am zambit, deci cred ca a functionat:)
    sunt de acord cu tine, insa uenori este greu sa zambesti cand vezi ca vin toate peste tine ca un fel de avalansa si ti-e greu sa te ridic sa mergi ianinte, iti pierzi speranta.
    nu e bine asa, trebuie intr-adevar sa fim optimisti, si viata va fi mai frumoasa cu si mai multe zambete!:)

    RăspundețiȘtergere

soapte