joi, 9 decembrie 2010

fluturii traiesc doar o zi pe pamant...

Nu exista fericire deplina, nu exista tristete vesnica, nu exista iubire absoluta, nu exista ura nemarginita, nu exista zambet perfect, nu exista lacrima de sange....nu exista viata fara moarte si nici moarte fara viata...e doar un cliseu...dar era o vorba..."chiar si in plans exista o anumita desfatare" nu imi amintesc cine zicea asta, dar in fiecare lucru exista o parte buna, ca nu e decat de moment:)) asa ca daca esti fericit stai linistit va trece:)) buna incurajare, la fel cum daca esti suparat stai linistit ca va trece ;) azi in timp ce veneam in drum spre casa am avut un moment in care mi'a aparut un tablou in minte cu viata mea...nu era tocmai o capodopera ;)) dar avea roz, si sincer acele pete de culoare roz se datorau oamenilor minunati din viata mea, care mi'au dat culoare si curaj, care au fost mici pictori in tablou asta in care se contureaza usor usor viata mea...bine opera asta va fi gata abia cand nu voi mai fi...pentru ca te chinui o viata sa schitezi si abia la sfarsitul vietii reusesti sa conturezi o schema...is obosita vorbesc aiurea...
Dar stiu sigur ca mi'ar fi placut sa fiu un fluture, unu roz...sau alb...si stii de de?pt ca as fi fost curioasa ce as fi reusit sa schitez intr'o zi?pentru ca fluturii nu traiesc decat o zi pe pamant...si sunt sigura ca si ei au un tablou de viata, si banuiesc ca e mult mai usor de inteles sau de deslusit decat cel al nostru, al oamenilor...o alta nelamurire...oricum sunt obisnuita sa am multe intrebari, una in plus nu strica ;)) oricum nu stiu daa am avut ocazia sa multumesc tuturor celor care au tinut in mana o pensula si au aruncat o pata de culoare in tabloul meu de viata dar sunt sigura ca intr'o zi imi voi lua inima in dinti si o voi face ;) cam atat pt azi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte