luni, 14 februarie 2011

Ma intind in patul meu roz...si nu stiu ce sa scriu...ma uit la picioare si ma gandesc...tocurile ar trebui interzise...de ce?...te obosesc...dar inca le port...
Imi place ziua de luni...de ce? simplu...imi place...e inceputul unei saptamani...imi plac inceputurile...si ma gandesc poate ar trebui sa incep si altceva in afara de o noua saptamana...
Scumpul meu blog...am avut o zi frumoasa...dar zambetul mi'a alunecat de pe buze cand am realizat ca azi e ziua indragostitilor...eu nu am pe nimeni langa mine..nu ma jeneaza la fel de tare ca papucii cu un numar mai mic in care imi inghesui picioarele sa imi fac piciorul mic...da am obsesia asta...port 37 dar mi se pare ca am piciorul mare...dar recunosc ca am fost putin frustrata de faptul ca nu a fost nimeni acolo sa ma sarute, sa imi ofere o floare...macar un trandafir...
Sunt obosita...de aceea stau intinsa in pat incaltata...inca imi fac curaj sa ma dezbrac sa pot adormi...a mai trecut o zi...vor mai trece multe...dar important e ca sunt eu impacata cu mine...
Sa ma dau jos sa nu ma dau?ma dau jos sa ma eliberez si ma arunc intr'un somn...
Noapte buna! si vesnicul poop roz :)

3 comentarii:

  1. http://gabrieladsavitsky.files.wordpress.com/2009/12/stunning_beauty_bouquet_-_roses_iris_stargazer_lilies_carnations_asters.jpg

    RăspundețiȘtergere
  2. poate cel mai frumos buchet ce l'am primit...iti multumesc frumos....pentru buchet si pentru gest...cineva e acolo cand am nevoie...e bine de stiut...

    RăspundețiȘtergere
  3. Of ,tocurile astea ,o adevarata tortura uneori . Cat despre ziua de luni ,si mie imi plac inceputurile ,dar prefer Sambata inceputul relaxarii si a confortului decat Luni inceputul muncii si al roditatii ,dar cred ca avem nevoie de toate zilele saptamanii ,toate sunt un inceput a ceva .

    RăspundețiȘtergere

soapte