duminică, 13 februarie 2011

imi colorez vise....

Esti din nou aici...inca nu am deschis ochii dar iti simt parfumul...stai si ma privesti cum dorm...nu mai pot tine ochii inchisi, vreau sa iti vad chipul atat de drag...imi zambesti...
- Buna dimineata amo...dormeai ca un copil, nu am rezistat sa nu te admir...
Iti zambesc politicos...nu ca alta data....si te sarut incet si somnoros...abia imi atingi buzele de frica sa nu mi le zdrobesti....mana dreapta imi aseaza ocrotitor parul zburlit...si zambesti din nou...esti atat de dulce cand faci asta...
Imi era atat de dor sa iti aud glasu...sa te privesc, sa iti urmaresc zambetul, mangaierea ce ma face sa cred ca intreaga lume e a mea....pasul...caci dispari pe usa...ochii mei se fac mari...si o intrebare e in mintea mea...ce am facut?unde ai disparut?dar apari un micul dejun...cum incercai mereu sa il faci perfect...ma hranesti delicat si grijuliu...mancarea din mana ta e atat de buna...nu as refuza'o niciodata....cu servetelul imi stergi buzele delicat, pe care apoi le saruti si nu te saturi de ele...asta e micul tau dejun...
Nimic nu e mai frumos decat sa ma iei in bratele tale protectoare si sa ma lasi sa adorm acolo....dar nu pot adormi...bratele tale imi inspira o stare plina de energie...o energie atat de fierbinte incat ma arunc asupra ta si facem dragoste asa cum am facut de atatea ori, dar de fiecare data era altfel....mai bine...
Ma imbraci....in timp ce eu ma alint si iti fac sarcina mai dificila...iti place chestia asta....imi zici iar "alintatura mica"...atat de frumos suna din gura ta cuvantul asta...
O intreaga zi o petrecem inpreuna pe malul marii...soptindu'ne vorbe frumoase...jucandu'ne si tachinandu'ne...dar seara...seara...nu e seara...e dimineata...deschid ochii...parfumul tau mi'l pot aminti perfect...dar nu e decat Kitty langa mine....care asteapta alintata...la fel cum asteptam eu in visul meu....
Buna diminata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte