miercuri, 2 februarie 2011

de vorba cu mine...

Inca o zi...atat il mai primesc in mintea mea...nu e drept....ma cunoaste destul de bine...ma citeste ca o carte si se joaca dupa bunul plac...si eu?eu ce?eu numic...doar ii fac jocul...dar de maine totul se va schimba...am de gand sa renunt...de parca pana acum as fi facut ceva...Ale tu ce gandesti de fapt?insiri cuvinte pe care nimeni nu le va intelege...de fapt eu imi scriu gandurile...nu le pot lasa in mintea mea sa incolteasca...nu scriu sa fiu citita...eu scriu ce am in cap....Ceea ce face e o greseala...sau poate gresesc eu...am toate defectele celorlalti si totusi ceea ce fac acestia mi se pare inadmisibil...
Am avut o zi incarcata...poate ar fi cazul sa pun capul pe perna, sa inchid ochii si sa ma odihnesc...sa nu ma mai gandesc la nimic...
Doamne cate amintiri...azi ai incercat sa le derulezi in capul tau...dar se pare ca sunt prea multe...pe unele nici nu le mai tii minte bine...
Oare in seara asta voi putea dormi linistita...dar oare el...oare el doarme linistit?sau poate doarme in bratele cuiva...ce n'as da sa dorm si eu in bratele cuiva...cuiva drag...Ce sunt de fapt gandurile?de ce vorbesc cu mine ca si cum as avea 2 personalitati?sunt una si aceiasi...dar macar ma ascult si nu ma judec...pe naiba...ma judec mai tare decat o fac ceilalti...si totusi....am toate defectele celorlalti dar ceea ce fac acestia mi se pare inadmisibil...
Noapte buna Ale...

2 comentarii:

  1. ai dreptate... ceea ce face e o greseala... si ii pare mai rau decit crezi...
    noapte buna, ale! viata buna, ale!

    RăspundețiȘtergere
  2. da, noapte bună, Alexandra.
    mai lasă gândurile deoparte.

    RăspundețiȘtergere

soapte