luni, 21 martie 2011

un inceput?...

Sa il primesc cu bratele deschise sau sa ma joc cu el...sa il primesc in viata mea sau doar sa intru eu in a lui...sa fie ceea ce vreu...dar oare vreau?
Imi plac inceputurile...sunt frumoase...emotii, zambete si jocuri de cuvinte, totul te incanta si te bine dispune, te face sa fii distrat...
L'am cunoscut acum cateva zile pe internet...nimic neobijnuit...vorbesc cu multi tipi pe net...am avut o gramada de intalniri cu baieti cunoscuti pe net...multi prieteni facuti asa...unu chiar m'a facut sa ma bag intr'o relatie cu el...
Am schimbat cateva vorbe cu baiatu si m'a atras stilu in care vorbea...am continuat sa vorbim la tel si sambata de ce si cum nu stiu da fara sa fie nimic stabilit ne'am vazut...eu cu o prietena si el...dragut si plin de viata...continuam sa vorbim si el aduce vorba de o relatie...inca nu sunt hotarata...dar doza mea de adrenalina imi zice sa nu ma grabesc ;;)) hai poop roz

Un comentariu:

  1. Hmmm, parerea mea este ca te poti baga intr-o astfel de relatie insa trebuie sa ai mare grija, sa nu fi ranita!:X kisseZ

    RăspundețiȘtergere

soapte