joi, 10 martie 2011

ia'ma in brate...

Ia'ma in brate si spune'mi orice
Vreau sa ascult doar a ta voce
Fa'ma sa zambesc, sa rad, sa plang
Fa'mi ceva si iesi din al meu gand
Ia'ma in brate, lasa'ti capul pe umarul meu rece
Simt ca doar la tine in brate tristetea imi trece
Simt cum eternitatea apasa in locul tau
Asteptarea, doar ea e la pieptul meu
Tu nu vei mai veni nicicand
Curand nici macar la mine in gand...
Vei disparea usor, incet, lin
Uitarea sa fie un chin?
Tu doar ia'ma in brate si zi'mi ca a trecut
Ia'ma in brate si cereti iertare...caci m'a durut
Vreau sa simt imbratisarea asta...apoi vreau sa dispari iar
Vreau sa ma iei in brate si sa'mi dai adio in dar...

4 comentarii:

  1. chiar vrei sa te iau :))?

    RăspundețiȘtergere
  2. - Dacă azi vei avea o zi frumoasă, să ştii că eu sunt cel care ţi-a dorit-o!
    Şi dacă se va întâmpla (asa va fi), voi fi obligat să-ţi doresc zinic aşa ceva! Ai să vezi Alexutza! Ben ştieee!

    RăspundețiȘtergere
  3. :) jig si putea incerca sa o faci :))
    ben azi am avut o zi minunata...oare u sa fii motivul?daca da te rog mai daruieste'mi cateva multumesc oricum si pt asta
    poop roz

    RăspundețiȘtergere
  4. Bineeee!
    Uite, acum vei avea 2 zile. Azi şi duminică!
    Luni, să văd!

    RăspundețiȘtergere

soapte