duminică, 6 martie 2011

o ultima tigara si ma culc...

In sfarsit acasa...sunt ametita...e 4...azi nu am scris pe blog...mai fumez o tigara si ma culc...azi m'am trezit la 15...am dormit sa ma satur...am facit baie m'am pregatit si am iesit in oras de am mancat...am iesit in bar si am baut...am frecat menta prin cluburi pana acum...se cam invarte casa...tigara asta ma ameteste si mai tare...uuu...ar fi fost perfect sa ma astepte cineva in pat...dar e mai perfect sa ma culc...e deja tarziu si imaginatia mea bogata imi face rau...noapte buna

3 comentarii:

  1. Tarziu... eu la ora aia doooooorm de rup! :)) O

    RăspundețiȘtergere
  2. jogsau md md la fel...doar ca acuma eu tre sa iti zic neatza :))
    clm ce sa fac ma mai distrez si eu...macar sambata si duminica :D poop roz

    RăspundețiȘtergere

soapte