sâmbătă, 18 iunie 2011

daca maine nu ar mai veni....?

Ma gandesc cum ultimul gand m'a cutremurat si a lasat in mine o umbra de frica...dar nu nu voi lasa acest gand sa imi spulbere visul...voi astepta si ziua de maine voi astepta mereu...pana va veni...
Daca ziua de maine nu ar mai veni?nu'i asa ca ti'ar umple sufletul si mintea de regrete....cate lucruri care le'ai facut, si le'ai facut gresit, sau cel mai rau te'ar durea toate lucrurile care nu le'ai facut...
Te'ai gandit macar o clipa?te'ai gandit ce ai regreta daca maine nu ar mai veni, cel mai tare?
Nu ti'ar parea rau ca nu ti'ai cerut iertare celor carora le'ai gresit, sau ca nu i'ai spus ca o iubesti persoanei ce ai iubit'o si cu ultima picatura de sange ce iti curge val vartej prin vene?
Eu am la fel ca voi sute , mii...infinite de regrete...nu regret nimic din ceea ce am facut, voi regreta mereu ceea ce nu am facut...de acea ma gandesc cu groaza ca daca maine nu ar mai veni...nu as mai apuca sa fac ceea ce nu am apucat inca sa fac...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte