duminică, 19 iunie 2011

candva amanta...acum iubita cu drepturi depline

Privind in urma realizez cate s'au schimbat in viata mea...de la fata care statea din interes cu baietii, care avea un iubit care o ajuta si unul care ii daruia restul de placere la fata care daruieste in aprope aceiasi masura in care primeste, de la prefacuta la o fata total sincera din punct de vedere al prefacatoriei...de la amanta...da...adica...ce vremuri...de la amanta la iubita cu drepturi depline...adica aveam drepturi si inainte dar acum e diferit...nu simt ca e el...dar simt ca poate fi el...nu e genul romantic, nu e genul care sa imi sopteasca noaptea la ureche lucruri marete, nu e genu care sa imi faca zeci de cadouri, nu e genu care ...genu care l'am tot avut in viata...e un gen simplu dar foarte complicat...e natural si imi ajunge...
Adica...imi lipseste viata acea complicata, care aveam eu grija sa mi'o complic...imi lipseste suspansul si palpitatia, adrenalina din sange...nu mai e...dar toate astea le'am dat pe siguranta si liniste...nu stiu daca e genu meu...dar...sunt impacata...cred si vreau sa cred...am momente cand ...da...am momente cand regret tot ce nu mai e...singura?nu...deprimata?nici pe departe...amanta?poate mai tarziu...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte