joi, 29 decembrie 2011

capat de an...capat de drum?

Inca un an din viata...ne apropiem cu pasi repezi de 2012...se zice ca e sfarsitul lumii...nu stiu sigur daca e...
Atunci cand am plecat nu m'am uitat in urma niciodata...de fiecare data mi'a fost greu...dar atunci cand lasi in urma ceva care poate trebuia sa fie al tau? Ca atunci cand un cub de gheata ardea placeri pe trupul meu....strange'ma in brate sa arda si dorul...
Ma mint singura...ca uit ca nu imi mai pasa...dar e vie amintirea...am incercat sa ma arunc in bratele altuia intr'o noua etapa de viata...am facut greseala vietii mele....regret...m'am amagit pe mine si pe ei...acum cum pot spune "nu te mai vreau, il vreau pe el?"
Ca atunci cand sarutul tau ma hranea...acum sunt flamanda...saruturile sunt platonice...imi e dor de pasiune...de dragostea ce uneste 2 trupuri in unu...nu doar sexul de placere...ma simt bine, ma imbrac si ma culc...
E ca si cum ai merge pe un drum...alegi singur aleile pe care sa mergi, dar nu stii care te duce la destinatie...si cand te uit in fata vezi un drum inchis...te intrebi ce este de facut?realizezi ca nu mai ai nimic...nimic de castigat, nimic de pierdut...sa fii las sa recunosti ca ai ajuns la capat de drum, luand calea nepotrivita sau sa stai in fata drumului si sa astepti sa se curme pamantul sub picioarele tale astfel venind sfarsitul tau si al lumii?
Moartea...sinuciderea...cuajul...dorul...depresia...cuvintele ce nu credam sa le am in cap...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte