luni, 4 aprilie 2011

complicated

Acum ca situatia nepotelului meu s'a mai stabilit si nu s'a pierdut pe drum ma face sa levitez de bucurie, desi pericolul nu a disparut...tot ce pot face e sa ma rog...si cred ca e un ajutor destul de mare...
Mai e problema cu EL...daca pana acum totul era roz...acum incerc sa schimb situatia...de ce?pentru ca nu imi plac lucrurile simple...pentru ca deja pune suflet si nu vreau...deja imi zice cat de mult ma place...si ca ma vrea pt mult timp langa el...nu ma sperie gandul...dar nu cred ca sunt pregatita...l'am vrut l'am avut...acum...de placut...nu stiu daca imi mai place...nu mai are farmec jocul..desi se mentine tare pe pozitie l'am avertizat ca nu vreau sa tina la mine...
-Gazo, vreau o relatie serioasa cu tine...imi placi mult...te vreau numai pentru mine, vreau ceva doar al meu...
-Ai sa gasesti intr'o zi ceea ce iti dorest...Eu nu am fost si nu apartin nimanui, nu vreau...
Cautam privirea lui sa vad cat de tare il doare...incerca sa para dur...e dur...imi place asta, dar sufletul sau e mai bland ca un iepuras de paste...ochii lui nu exprimau nimic...tragea doar din tigara...poate l'am dezamagit...
Nu s'a pus problema despartirii...daca era ceva intre noi, dar simteam si eu si el...fara sa vorbim ca deja se rupe...
-Sa nu uiti ca esti o dulce...astea au fost ultimele cuvinte inainte sa cobor din masina fara sa ma uit in urma si sa intru pe usa casei...
Nu vreau sa il ranesc...l'am avertizat sa nu se ataseze de mine...poate nu a vrut...eu am aplicat ca de fiecare data jocul meu stupid...cucereste si pleaca...imi e drag...asta e...ce va fi va fi...ma macaci curiozitatea...caci cu cateva minute in urma mi'a dat mesaj ca ma roaga sa imi fac timp si pentru el diseara ca vrea sa ne vedem sa vorbim...tot ce imi doresc e sa fie dur...sa nu incerce sa se umileasca....sa faca gargara ca ma vrea ca ma place...deocamdata nu stiu daca ii fac pe plac...intre timp dau o fuga pana la sora mea la spital...poop roz

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte