duminică, 8 martie 2015

ma vei ierta mereu?

 
De te-am mintit ma vei ierta? oare de cate ori? chiar si daca o fac spre binele nostru? chiar daca tu m-ai impins la a o face?
14 octombrie 2012 ziua mea de nastere...o zi minunata datorita tie...ai dat un motiv sa zambesc din inima in aceasta zi...ai aparut ca un soare si mi-ai incalzit inima in modul tau coplesitor...ai ars cu razele tale trecutul si mi-ai oferit viitorul...ai fost acolo de fiecare data cand am avut nevoie ai stat in fata usii chiar si atunci cand eu o tineam inchisa, ai sunat atunci cand nu am raspuns, ai zambit cand eu am plans...privin in urma vad o relatie tipica mie...iubire, pasiune, gelozie, frica, sex... mult sex... ahahah certuri, multe certuri, scandaluri lacrimi si...tradare...
Tie nu as fi vrut sa iti fac asta pentru ca tu m-ai invatat ce inseamna o familie, m-ai facut sa ma gandesc la o familie...sa vreau cu tine o familie...doar ca vezi tu cel mai mare dusman al meu e distanta, indiferenta, monotonia, si mai ales nerviii...o da fac lucruri oribile la nervi...
E greu de crezut cum am resit sa ajung pana aici...caci de fiecare data cand te vad nu imi pot lua ochii de pe tine...imi place tot la tine, iubesc fiecare parte din corpul tau, din caracterul tau...ai fost ceva nou si chiar acum dupa doi ani te vad precum ceva nou...esti divers...esti primul meu iubit italian...:) o dar ai ales sa pleci departe...unde? in armata sa iti faci un viitor...e comic caci si acum ma gandesc cu ce ma ajuta pe mine asta...imi spui mereu ca o faci pentru mine sa ne fie bine....binele meu e acum nu peste ani si ani cand voi fi ofilita sau poate chiar moarta....
La inceput te inselam doar printr-un joc stupid de mesaje cu altul...ti-am promis ca nu mai fac...dar si tu ai promis ca ai sa fii mai atent cu mine...ai fost ce e drept dar a trbuit sa ne vedem mai rar...apoi ai gasit pe facebook mesaje...ti-am promis ca ma schimb...mi-ai promis ca va fi bine si apoiai plecat in prostia asta de exercit unde ma gandesc mereu daca esti bine...si uite asa mi-am facut un altul...de care ai aflat dar nu stii ce s-a intamplat...de atunci tu esti schimbat eu te inteleg si am facut tot posibilul sa iti readuc increderea dar nu se poate tu devii zilnic tot mai rece...azi de 8 martie mi-ai zis doar la multi ani...si nici nu esti aici...pe cand el...ma cauta disperat chiar daca e ziua lui...vrea sa o petreaca cu mine...a devenit o competitieintre voi doi...care pe minemaucide pe dinauntru...tu copilul inocent care se gandeste la un viitor si sa ne fie bine...vrei un loc de munca stabil sa imi poti oferi ce vreau...el barbatul matur trecut prin viata, satul de toate...lupul singuratic caruia ii fur o sclipire din ochi si un rest de zambet in coltul gurii...mi-e frica sa te pierd, dar nu vreau sa renunt nici la el... 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte