sâmbătă, 28 mai 2011

cat de mare trebuie sa fii pentru a distruge?

Un singur gram de durere poate zdrobi o inima mare, o poate sfarama sau o poate inebuni...si te intrebi cum se poate una ca asta...un lucru mic sa distruga un lucru maret? Durerea...e cea mai grea povara, cel mai amar chin si cea mai nebuneasca nebunie...Uneori ma simt atat de mica, dar nu distrug nimic...caci atunci cand ma simt mica ma simt fara putere...sunt doar simple vorbe...si totusi e ceva pe sufletul meu nerostit...ceva nefiresc de dureros...nici eu nu imi dau seama...e un gram de durere lasat de timp si de trecut?e un gram de durere uitat de cineva in mine?sau pur si simplu e o stare de moment pe care o dramatizez eu? tot ce imi doresc e din nou o schimbare in viata mea...si nu trebuie sa fiu mare pentru a distruge prezentul cu un viitor mai roz...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

soapte